loading...
آموزش کامل کسب درآمد در اینترنت
ماهی بازدید : 469 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

 سایت irancn (ایران سی ان)

سایت irancn (ایران سی ان) فعالیت خود را از تیرماه 1388 با مدیریت محسن حسيني پور و با عنوان تبلیغات و كسب و كار الكترونیك و تجارت حرفه ای در اینترنت (Marketing And Systematic Business In The Internet) آغاز نمود.

 

 

این وب سایت در جهت پیشرفت صنعت IT در کشور، به معرفی شرکتها و وب سایتها و تبلیغات محصولات نرم افزاری و سایر محصولات و خدمات می پردازد.کسب درآمد برای کاربران و بازاریاب های اینترنتی (بهره گیری از سیستم جدید بازاریابی و سیستم کلیکی) ، تبلیغات اینترنتی سالم، شیوه های نوین افزایش ترافیک، کمک به وبمسترها جهت جذب بیننده و مشتری برای سایت خود، طبقه بندی سایتهای مفید ایرانی و دسترسی آسان به آنها از اهداف این سایت می باشد. ایران سی ان به عنوان اولین سایت کسب درامد ، تبلیغات ، تجارت و بازاریابی اصولی در اینترنت است که طرف قرارداد با شركت تجارت الكترونيك بانك پاسارگاد به شماره ثبت 202558 می باشد. این سایت در سازمان ساماندهی به ثبت رسیده و تابع قوانین ایران و شرع اسلام می باشد

 

بازاریابی و کسب درآمد: 

شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به  صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد ایده آل اینترنتی شوید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی یکی از زیرمجموعه های شما وارد سایت ایران سی ان شود و یک محصول خرید نماید 5 درصد پورسانت محصول به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 2375 ریال به حساب شما افزوده می شود. یعنی اگر زیرمجموعه های کوشایی پیدا کنید بابت فعالیت آنها نیز درآمد کسب می کنید.

3. چنانچه شخصی توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما به سایت ایران سی ان وارد شده و به بخش ثبت سایت مراجعه کند و لینکی را با روش پرداخت نقدی ثبت نماید هر مبلغی به ما بپردازد 30 درصد آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

 

4. به مناسبت پاداش اعتماد و عضویت شما در ایران سی ان در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 2000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

 

5. به مناسبت جذب بازاریاب فعال هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و در بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 2000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

 

6. به مناسبت پاداش جذب بازاریاب فعال هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی يكي از زيرمجموعه هاي سطح اول شما وارد سایت ایران سی ان شود و در بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 1000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

 

7. به ازای هر تبلیغ کننده که به سایت معرفی کنید 15% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک آگهی، 110,000 ریال به سایت پرداخت کند، 15% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

 

8. به ازای هر نفر که توسط شما در بخش افزایش ترافیک عضو شود 15% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت نام در بخش افزایش ترافیک، 152,000 ریال به سایت پرداخت کند، 15% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

 

برای ثبت نام و شروع فعالیت اینجا کلیک کنید

 


 استخدام در سيستم كسب درآمد از فروتل

 

عضويت در سيستم همكاري و كسب درآمد از فروتل براي تمامي افراد در ايران و سراسر جهان آزاد است و هر فردي با هر مقدار دانش و توانائي مي تواند از سايت فروتل درآمد بسيار مناسبي كسب كند. در سيستم كسب درآمد از فروتل شما با يك كليك و در يك لحظه مي توانيد از 100 تومان تا 100 هزار تومان درآمد داشته باشيد كه به شرط همكاري مداوم و حرفه اي شدن در اين كار ماهانه درآمد قابل توجهي خواهيد داشت و مي توانيد اين كار را به عنوان يك شغل پردرآمد در منزل براي خود در نظر بگيريد كه زمان زيادي هم از وقت شما را نمي گيرد.

         چطور مي توانيد با فروتل پولدار شويد ؟!!

دو روش كسب درآمد از طريق فروتل:

  1. روش اول) تبليغ و فروش مستقيم محصولات فروتل و گرفتن پورسانت از هر فروش در فضاي اينترنت
        مراحل :
    عضويت در سيستم كسب درآمد فروتل
    مطالعه روشهاي تبليغ ارائه شده در پنل كاربريتان
    خريد محصولات فروتل توسط مشتريان از طريق لينك متعلق به شما كه در پنل كاربريان قرار دارد
    واريز پورسانت به حساب بانكي شما دو بار در ماه (كليه تراكنش ها و خريدهاي مشتريان كه از طريق لينك شما انجام گرفته باشد در پنل كاربريتان قابل رهگيري مي باشد و امكانات كاملي براي كنترل صحت فعاليتها در اختيار شما قرار داده شده است)

  2. روش دوم) معرفي سيستم ما به ديگران و به عضويت درآوردن آنها با كد معرف خودتان
        مراحل :
    عضويت در سيستم كسب درآمد فروتل
    مطالعه روشهاي تبليغ ارائه شده در پنل كاربريتان
    به عضويت درآوردن ديگران از روشهايي كه در مرحله قبل به شما آموزش داده شده است
    7 درصد از پورسانت فردي كه شما به سيستم معرفي كرده ايد براي هميشه به شما تعلق خواهد داشت
    واريز پورسانت به حساب بانكي شما دو بار در ماه (كليه تراكنش ها و خريدهاي مشتريان كه از طريق فردي كه شما معرفي كرده ايد در پنل كاربريتان قابل رهگيري مي باشد و امكانات كاملي براي كنترل صحت فعاليتها در اختيار شما قرار داده شده است)
روشهاي فوق به صورت كلي بيان گرديد و براي اطلاع از جزئيات بايستيعضو سيستم شده و بخش هاي مختلف پنل كاربريتان را مورد بررسي و مطالعه قرار دهيد.

خریدکنید،تخفیف بگیرید و هدیه دیافت نمایید

روشهايي كه شما مي توانيد از هر كدام از آنها به تنهايي و يا با هم براي تبليغات و بازاريابي و كسب درآمد استفاده نمائيد به شرح زير است :
تبليغ محصولات يا خدمات در سايت و يا وبلاگ خودتان (دانش فني زيادي لازم ندارد) يا تبليغات از طريق ايميل ، تبليغات در گروه هاي ياهو و گوگل و سايتهاي متنوع اينترنتي مشابه ايستگاه و غيره ، تبليغات در اتاقهاي چت ياهو و غيره ، تبليغات به وسيله بازاريابي در سطح شهر ، تبليغات تلفني ، استفاده از پوستر و بروشور و يا هر روش ديگر كه خودتان براي تبليغات مناسب ديديد و يا هر روش تبليغي كه ابداع كنيد.

ثبت نام در سيستم كسب درآمد

 

« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به يك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنيد : « جزئيات »
Email:


 

علاوه بر این فروشندگان محترم و همه کسانی که کالایی را برای فروش و ارسال به تمام نقاط کشور دارند نیز میتوانند از خدمات فروتل بهره مند شوند.

- چرا تمام ايران مشتري محصولات شما نباشند؟
- آيا به فكر توسعه كسب و كار و افزايش درآمد خود هستيد؟
- آيا مي خواهيد فروش كالاهايتان را در سراسر ايران به شيوه ي جديد انجام دهيد؟
- آيا مي خواهيد پست در محل كار يا منزل شما، روزانه سفارشات را جمع آوري و در سراسر ايران توزيع كند؟
- آيا مي خواهيد قويترين سرويس پستي را در اختيار داشته باشيد؟

حتي اگر يك محصول داريد، لحظه اي درنگ نكنيد
با فروتل تمام مردم ايران مشتري محصولات شما هستند.

جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر كليك نماييد

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

فروش در سیستم خرید پستی فروتل

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 536
  • بازدید سال : 9,378
  • بازدید کلی : 151,229