loading...
آموزش کامل کسب درآمد در اینترنت
ماهی بازدید : 891 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (1)

 

در این بخش با نحوه کسب درامد از سایت ها آشنا می شوید که ما به شما پیشنهاد می کنیم فقط در قسمت Paid to toolbar(offer) و Paid to sign up فعالیت کنید(اگر هم توانستید تا می توانید زیر مجموعه جمع کنید)کار کنید به در بقیه قسمت ها پولی کمی به شما پرداخت خواهد شد اگر شما در این بخش هایی که ما معرفی کرده ایم فعالیت کنید درآمد بسیار بالایی را در کمترین زمان بدست خواهید آورد

در اینجا مجموعه ای از سایت های معتبر خارجی جهت ثبت نام پیشنهاد می شوند ثبت نام در این سایت ها نیازی به دانستن انگلیسی نمی باشد و ثبت نام در همه این سایت ها به یک شکل انجام می شود که برای نمونه ما ثبت نام در سایت نئوباکس را بصورت تصویری نشان می دهیم.

موزش تصویری ثبت نام در NeoBux :

1. روی بنر زیر کلیک کنین تا به سایت NeoBux  برین یا اینجا کلیک کنین.

2. در بالای صفحه سمت راست روی Register کلیک کنید.

3. صفحه زیر نشون داده میشه.

registration

 

 

عکس اول

 

عکس دوم:

 

عکس سوم:

عکس سوم

 

عکس چهارم :

عکس چهارم

 

عکس پنجم :

عکس آخر

در صورتی که برای اولین بار به حساب خود وارد میشوید و یا آنرا فعال نکرده این قسمت secondary password را خالی بگذارید.

توضیحات بیشتر

4. کادرها را به شکل زیر پر کنین:

Username : این نامیه که شما برای ورود به اکانتتون استفاده میکنین همچینین این نام در فرومهای سایت هم به نمایش گذاشته میشه ، نام کاربریتون میتونه از حروف یا اعداد یا ترکیبی از این دو باشه ولی اولین کاراکترش باید حرف باشه نه عدد.

پیشنهاد من اینه که ترکیبی از هر دو تاش باشه وبه نظرم اسمتون رو هم برای نام کاربری انتخاب نکنین.

Password : این پسوردیه که شما برای ورود از اون استفاده میکنین.

Password Confirmation : همون پسورد رو دوباره وارد کنین.

Email : یه ایمیل فعال وارد کنین ، از این ایمیل برای تائید و فعال کردن اکانتتون استفاده میشه.

به نظر من ایمیل شخصیتون رو وارد نکنین و یه ایمیل با همون نام کاربری که برای ثبت نام تو این سایتها استفاده میکنین استفاده کنین چون ممکنه گاهی ایمیلهایی از طرف این سایتها بیاد و این ایمیلها با ایمیلهای شخصیتون قاطی میشه ، در ضمن چون با ایمیل شخصیتون تو کافی نت و جاهای دیگه هم ممکنه وارد بشین امنیتش کمه و میتونن با هک کردن ایمیلتون به راحتی پسوردهاتون توی این سایتها رو بدست بیارن،و در ضمن تو کافی نت یا جاهای عمومی به این حسابها و ایمیل این حسابها وارد نشین.

برای اینکه نخواین یوزر و پسوردهای زیادی رو حفظ کنین بهتره که تو همه این سایتها از یوزر و پسورد یکسانی استفاده کنین ، ولی راه بهترش استفاده از نرم افزار roboform هست که آموزشش رو تو پستهای بعدی میذارم.

AlertPay/PayPal Email : اینجا باید ایمیل حساب AlertPay یا PayPal تون رو وارد کنین .بعدا هم میتونین اونو عوض کنین پس اگه هیچ کدوم از این حسابها رو ندارین همون ایمیل بالایی رو وارد کنین من در ادامه مطلب در مورد باز کردن حساب آلرت پی و تایید اون براتون توضیح میدم و شما هم فعلا تا موقعی که قصد برداشت پول نداشته باشین به این حساب نیازی ندارین.

Referer : اینجا username کسی که نئوباکس رو بهتون معرفی کرده وارد میکنیم

(business00711 رو توی این کادر Copy/Paste کنین).

Birth Year : سال تولدتون رو به میلادی اینجا وارد کنین. مهمه که از سال تولد واقعیتون استفاده کنین وگرنه موقع پرداخت ممکنه به مشکل برخورد کنین.برای اونایی که سال تولدشون رو به میلادی نمیدونن فقط کافیه که سنتون رو از تاریخ سال میلادی فعلی (فعلا 2011) کم کنین مثلا من 20 سالمه پس 2011-20=1991 سال تولد میلادیمه.

Verification Code : حروف نمایش داده شده در تصویر رو برای تایید اینکه شما انسان هستین وارد کنین.

تیک گزینه آخر رو هم برای تایید قوانین سایت بذارین و روی Continue کلیک کنین.حالا یه صفحه دیگه براتون میاد برای تایید اینکه آدرس ایمیلی که وارد کردیم واقعیه.

5. حالا یه ایمیل براتون میاد که باید از توی اون Validation Code رو Copy و در صفحه ای که باز شده بود وارد کنین و دوباره اون حروف نمایش داده شده توتصویر رو هم وارد کنین و روی Finish Registration کلیک کنین ، به محض فعال سازی میتونین وارد حسابتون بشین و شروع به کسب درآمد کنین.

بعد از اتمام ثبت نام باید به شکل زیر روی آگهی ها کلیک کنید

بت نام شما در این مرحله تمان شد و حالا میتونید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور وارد سایت شوید. بعد از وارد شدن به صفحه اصلی شما تمام ابزای که برای کار نیاز وارید رو می بینید، که چند تایی از آنها اینجا توضیح داده شده:

  1. با کلیک بر روی این قسمت می توانید تبلیغات رو ببینید.
  2. حساب شماست و پولی که بدست می آورید در این قسمت به نمایش در می آید.
  3. قسمت برداشت پول شماست، که با رسیدن به اولین 2$ این قسمت فعال می شود و می توانید پول خود را به حساب شخصی اتان انتقال دهید.


حال برای شروع کار بر روی view advertisements کلیک کنید. صفحه جدید مطابق شکل زیر باز می شود.با اولین کلیک بر روی اولین تبلیغ از شما درخواست می شود که بر روی نقطه کوچکی که نشان داده میشود کلیک کنید:


صفحه جدیدی همانند عکس زیر باز می شود و تبلیغ را نشان میدهد. کمی صبر کنید تا پیغام زیر را ببینید و پولتان را دریافت کنید، سپس بر روی close کلیک کنید و تبلیغ بعدی را باز کنید:



این رودند را برای همه تبلیغات انجام دهید.

 

نمونه ای از برداشت پول از نئوباکس

همانطور که گفتم برداشت سریع و راحت پول از نئوباکس یکی از بهترین ویژگی های این سایت است.
برای نمونه من برداشت پولی که امروز داشتم رو مراحلش رو براتون بطور تصویری توضیح میدم.
توجه داشته باشید که برای اینکه دفعه اول بتونید پولتون رو بردارید باید به حئ نصاب 2 دلار برسید. دفعه دوم این حد نصاب به 3 دلار افزایش، و دفعه های بعدی یک دلار بیشتر شده تا در حد نصاب 10 دلار ثابت شود و از اون به بهد شما هر 10 دلار میتونید پولتون رو بردارید.
برای نمونه من میخوام پولی که امروز کار کردم رو برداشت کنم. همانطور که در تصویر نشون داده شده، زمانی که به حد نصاب لازم رسیده باشم، قسمت your payment به رنگ سیز تبدیل میشه و شما روی آن کلیک می کنید:
در این قسمت از شما سوال میشود که از کدام نوع برداشت پول می خواهید استفاده کنید. و شما پیزا را انتخاب می کنید:
بر روی yes کلیک کنید:
به محض اینکه yes را کلیک می کنید، پول به حساب شما انتقال میابد.
من پولی که به حساب پیزایم منتقل شدا را براتون اینجا گذاشتم تا از انتقال پول هم خیالتون راحت باشه:


فراموش نکنید برای بهرمندی از پشتیبانی ما و گرفتن آموزش های تکمیلی برای افزایش درامدتان، آدرس ایمیل و نام کاربری خود را برای ما ایمیل یا در فیس بوک پیغام بفرستید.

 

 

نحوه باز کردن حساب اینترنتی و راههای تبدیل پول به ریال را در ادامه مطلب بخوانید

 

روش های کسب در آمد از این سایت ها:

1)Inbox : این یکی از قسمت هایی است که شما می توانید در آن کسب درآمد کنید.

در این قسمت سایت ، ایمیل هایی وجود دارد که حاوی یک لینک است و با کلیک روی این لینک ها سایت هایی برای شما به نمایش گذاشته می شود یا به عبارت دیگر یک سایت تبلیغ می شود و شما باز دید کننده آن هستید و این سایتی که تبلیغ شده است باید توسط شما برای زمان معینی باز بماند که این مدت زمان در با لای صفحه ی باز شده نوشته شده و گاهی به صورت شمارش معکوس است و بعد از این که این زمان تمام شد آن نوشته تغییر می کند به(your account has been credited) و شما می توانید سایت را ببندید .(توجه داشته باشید که اگر شما قبل از اینکه این نوشته تغییر کند سایت را ببندید هیچ پولی بابت مشاهده به شما داده نمی شود و این را هم بدانید که فقط یکبار می توانید با دیدن یک ایمیل پول بگیرید و باید به سراغ ایمیل های بعدی بروید.

در کنار هر کدام از این ایمیل ها یک مربع کوچک دارد که شما می توانید هر کدام از ایمیل هایی که چک کردید را تیک بزنید تا هم اشتباهاً برای بار دوم آنها را نگاه نکنید و همچنین در آخر می توانید ایمیل هایی که چک کرده و تیک زده اید را حذف کنید.

2)Paid to click : این هم قسمت دیگری است که شما میتوانید از آن پول در بیاورید که تنها تفاوت آن با قسمت شماره یک این است که سایت هایی که شما باید مشاهده کنید به صورت بنر و یا کینک های آماده هستند و در داخل ایمیل قرار ندارند و کمی هم قیمت آن ها البته در بعضی موارد کمتر است.

3)Paid to sign up : در این قسمت شما بابت ثبت نام در سایت هایی که معرفی شده اند پول میگیرید(آموزش ثبت نام در سایتهای paid to sign up در قسمت نحوه ثبت نام در این سایتها نوشته شده است)

4)Auto surf : شما در این قسمت به ازای مدت زمانی که یک سایت را باز نگه می دارید و یا به ازای هر چند بار که یک سایت را باز می کنید پول میگیرید که این روش اصلاً بدرد نمی خورد و کار در این قسمت وقت تلف کردن است

5)Referral : معنی این کلمه زیر مجموعه گیری است و شما در این سایت ها می توانید درآمد خود را افزایش دهید ولی هیچ اجباری نیست که شما زیر مجموعه گیری کنید اما این روش بسیار عالی برای افزایش درآمد است چون سایت به اندازه ی در صدی از درآمد زیر مجموعه ها به شما پورسانت می دهد.توجه داشته باشید که این سایت ها از درآمد آنها کم نمی کنند و فقط به اندازه ی درصدی از درآمد آنها به شما پورسانت میدهند.در این قسمت تعداد زیر مجموعه های شما در هر لایه های اول،دوم،سوم و ... وجود دارد .منظور از زیر مجموعه های لایه ی اول زیر مجموعه هایی هستند که توسط لینک زیر مجموعه گیری" خود شما عضو شده اند و منظور از زیر مجموعه های لایه ی دوم زیر مجموعه هایی هستند که توسط لینک زیر مجموعه های شما عضو شده اند و لایه های بعدی هم به همین صورت. در ضمن اکثر سایت های در آمدی بابت زیر مجموعه های لایه های پایین هم به شما پورسانت می دهند.

لینک زیر مجموعه گیری چیست؟

Referral center : شما با عضو شدن در هر سایت درآمدی یک لینک زیر مجموعه گیری خواهید داشت که در این قسمت قرار دارد.یعنی شما می توانید لینک خود را با ایمیل کردن برای دوستان خود ، با نمایش دادن و معرفی کردن در چت روم ها و یا با قرار دادن در سایت یا وبلاگ خود به افراد نشان دهید و هنگامی که این افراد روی این لینک کلیک کنند سایت درآمدی که شما در آن عضو هستید باز می شود که در صورت عضو شدن آنها در قسمت معرف اسم شما به صورت خودکار قرار داده میشود،به همین راحتی شما می توانید زیر مجموعه گیری کنید و همچنین سایت ها برای هر نفر که شما معرف او باشید علاوه بر پورسانت به شما پاداش هم میدهد . راه بسیار خوبی برای کسب درآمد بیشتر است .

6)Paid to toolbar(offer) : بهترین قسمت برای کسب درآمد این بخش می باشد که ما توضییح کامل آن را در بخش Offer گذاشته ایم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 9,381
  • بازدید کلی : 151,232